(No Ratings Yet)  
Loading...

Digital Marketing in Shots

Transformację cyfrową w biznesie najwyraźniej widać w obszarze marketingu. Przez ostatnie lata, dzięki nowym technologiom działania marketingowe stały się dużo skuteczniejsze i precyzyjniejsze, szczególnie w zakresie dotarcia do grup docelowych i wsparcia sprzedaży. Zmiany technologiczne wymusiły również zmianę perspektywy i sposobu komunikowania się z klientem. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić kampanię komunikacyjną, skierowaną do managerów, senior managerów i dyrektorów, a także wszystkich tych, dla których nowoczesna komunikacja marketingowa jest niekwestionowaną wartością dla strategii całej organizacji.

Jej elementami są między innymi miesięczny newsletter Digital Marketing, gdzie omawiamy trendy i zjawiska związane z cyfryzacją. Dla tych, którzy nie mają czasu wszystkiego czytać, przewidzieliśmy cykliczne podcasty Digital Updates – luźnych wywiadów na bardzo ważne tematy, prowadzonych przez Adama Przeździęka, trandwatchera i autora bloga Mediafeed. okazja, by być na bieżąco z informacjami w bardzo praktyczny sposób analizującymi takie tematy jak customer journey, social media, e-commerce, zarządzanie danymi, wykorzystanie systemów i rozwiązań dopasowanych do specyfiki biznesu, jaki prowadzimy. Odpowiednie wprowadzenie organizacji w proces transformacji cyfrowej decyduje dziś o jej przewadze konkurencyjnej. Warto dołączyć do grona firm, które robią to świadomie i mądrze.

 

W newsletterze Digital Marketing najbardziej doświadczeni praktycy z Deloitte Digital dzielą się wskazówkami jak dokonać cyfrowej transformacji w obszarze marketingu i nowoczesnych kanałów sprzedażymówi Krzysztof Wąsowski, Marketing and Communications Manager, lider projektu Każde wydanie koncentruje się na jednym, wąskim obszarze z różnych perspektyw. Znaleźć tu można teksty z zakresu mediów społecznościowych, kanałów mobilnych, tworzenia skutecznych treści, experience design, skutecznych działań sprzedażowych nastawionych na konwersję oraz analityki i mierzenia efektów działań. Eksperci w swoich tekstach będą rozpatrywać potencjał i konsekwencje digitalizacji każdego z tych obszarów z kilku perspektyw technologicznej, zarządzania w oparciu o dane, prawnej i efektywnościowej.

Trzymiesięczny cykl publikacji zwieńczony jest spotkaniami B2B – Digital Shots, podczas których specjaliści Deloitte Digital rozkładają na czynniki pierwsze temat transformacji cyfrowej. Na pierwsze z serii, które odbędzie się 28 marca, można jeszcze się rejestrować. Tematem przewodnim będą efektywne metody pozyskiwania klientów przy wykorzystaniu danych, analityka oraz user experience.

 

Projekt komunikacji Digital Marketing by Deloitte Digital ruszył w styczniu 2018.

Udostępnij: