(No Ratings Yet)  
Loading...

Jakie są najnowsze trendy w content marketingu?

Na to pytanie bez trudu odpowiedzą wszyscy uczestnicy tegorocznego festiwalu Filmteractive 🙂 Przez dwa dni mieli oni okazję poznać międzynarodowe projekty content marketingowe i zobaczyć jak ten trend rozwija się w świecie.

Podczas konferencji, Villads Spangsberg z LEGO opowiadał o tym w jaki sposób firma tworzy filmy i seriale dla dzieci. Zaprezentował także proces kreatywny, jakiemu podlega w jego firmie każda nowa kolekcja klocków. Amanda Farnsworth uchyliła nieco kuchni newsroomu najbardziej cenionego medium w świecie jakim jest BBC, a o tym dlaczego warto dbać o swoje ubrania zamiast ciągle kupować nowe, mówiła Lovisa Sunnerholm z Electrolux.

Drugi dzień Filmteractive należał do młodych twórców z całego świata. Dziesięcioro z nich podczas sesji pitchingowych przedstawiło swoje pomysły na projekty interaktywne. Jury w składzie: : Amila Čirkinagić (The Financing Forum For Kids Content), Barbara Żbik (PayU), Romain Bonnin (France Télévisions), Bartłomiej Gola (SpeedUp Group), Maciej Binkowski (Techland), Amanda Farnsworth (BBC News), Anna Iller (Allegro Group), Robert Pratten (Transmedia Storyteller), Katarzyna Jezierska (PepsiCo), Monika Bednarek (miptv) i Marcin Połeć (The City of Lodz Office), uznało za najlepsze dwie polskie produkcje: Digital Stories oraz Createrria: Craft Your Games. Doceniono także hiszpańsko-szwedzkie Infinidie oraz włoskie Mash&Co.

 

Festiwal zakończył się pokazami filmowymi. Widzowie najpierw obejrzeli najlepsze prace zgłoszone na konkurs Discovery: „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn”, następnie mieli okazję zobaczyć dokumenty, o których opowiadali prelegenci Filmteractive: „The Next Black” wyprodukowany dla marki AEG oraz „A Small Section of the World” stworzony na potrzeby illycaffe.

Festiwal odwiedziło 372 gości. Wysłuchali oni 24 prezentacji i zdobyli nieskończoną ilość inspiracji 🙂

Do zobaczenia za rok!

Udostępnij: