(No Ratings Yet)  
Loading...

Potrójne zwycięstwo na KTR 2017!

Podczas tegorocznej gali rozdania nagród Klubu Twórców Reklamy zdobyliśmy, aż 3 nagrody za eko aplikację Up Up Hippo. W nasze ręce trafiły dwa srebrne miecze w kategoriach PR&Event oraz Media, a także brąz w kategorii Active Advertising. Wśród nominowanych projektów znalazły się Ticket Hunt dla Pepsi oraz Merry Xma5 dla Mazdy, w sumie, aż 7 nominacji!

Tegoroczna edycja KTR była dla nas bardzo ważna. Deloitte Digital pierwszy raz zgłaszał swoje kampanie. Cieszymy się, że aż trzy z nich, czyli Merry Xma5 dla Mazdy, Ticket Hunt i Up Up Hippo dla Pepsi zostały dostrzeżone przez branżę. Dwa srebrne miecze, jeden brązowy i siedem nominacji to jak na pierwszy rok działalności całkiem dobry wynik. KTR to najważniejszy konkurs reklamowy w Polsce o niezmiennie wysokim poziomie, wygrana przyniosła całemu zespołowi ogromną satysfakcję. Nagrodzony projekt – Up Up Hippo to program edukacyjny, który łączy zabawę, naukę z nieoczywistym użyciem technologii. Na pewno będziemy rozwijać podobne projekty w przyszłości – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital CE.

Bohaterem nagrodzonego projektu Up Up Hippo jest sympatyczny, nieco niezdarny hipopotam, który żeby się ruszyć potrzebuje do pomocy kilku plastikowych butelek. Zgniatając butelkę, gracz pomaga hipopotamowi latać, pływać, skakać i wreszcie ukończyć misję – wyrzucić plastikową butelkę do właściwego pojemnika. Up Up Hippo to prawdziwe edukacyjne wyzwanie: dzieci uczą się, że zgniecione opakowanie zajmuje mniej miejsca w śmietniku, a one same bawiąc się, dbają o naturalne środowisko.

 Miecze przyznane podczas gali KTR to kolejne wyróżnienia dla aplikacji Up Up Hippo. Projekt zdobył tytuł FWAMobile of the day oraz srebro na Innovation 2017 w kategorii Innowacyjne Media.

Więcej o Up Up Hippo:

You Tube

Udostępnij: